Otse põhisisu juurde

Esimene puhkepäev üle pika aja

Mu esimene vaba päev, kus mul on aega ainult iseendale ja oma asjadele üle kuu aja.. Mida ma siis teinud olen? Magasin üheni(Läksin poole nelja aeg magama), tegin hommikused toimetused, keerasin kokku tortilla endale, klõpsisin teile mõned pildid ja lihtsalt voodis lebotanud ja kavatsen voodis lebotamist harrastada homse hommikuni, kuni kooli poole minema tuleb hakata. Ma olen sellist lebopäeva oodanud terve igavik.

Mu aktiivne elu on väsitav. Teen kõike ja võtan kohustusi. Mulle meeldib see, mis ma teen ja armastan neid asju, teen kirega. Aga isegi see väsitab, sest mu unetunnid jäävad 5-6h piiresse. Jah, minu valikud ja otsused, Seda enam selline vaba päev on meeletult oodatud ja suurema väärtusega, kui siis, kui mu elu oli selline, et ma midagi ei teinud peale koolis käimise ja vahel sattusin noormehe juurde. Vot, kuidas elukoha muutus paljugi mõjutada võib. :)

Ma ei taha elus aega raisata sellele, et otsin laes pragusi suurest igavusest. Elu on elamiseks ja ressurss aeg, on piiratud ja kõige hinnalisem vara, mida ei ole kuidagi võimalik saada juurde, nii et seda tuleb hinnata ja kasutada täisväärtuslikult. Küll ma vanas eas jõuan puhata ja seebikaid vaadata, praegu elan ja üritan leida aega, et endale vahel väikseid puhkepäevi lubada, kus saan kanda mugavaid riideid ja lasta näonahal hingata ja ei lämmata seda krohvikihi alla. :)

Imelist pühapäeva!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Mida kinkida oma kallimale(mehele)?

PARDEL  Mulle meeldib sile nägu, ma alguses lepin torkiva lõuaga, aga lõpuks muutun ülbeks ja ütlen, et kui nägu sile pole, musi ei saa. Ja nii ongi minu kaaslane enne minuga kohtumist kodust läbi käinud, et see pisike ettevõtmine ära teha. Tegelikult nii kuri mutt ma alati pole ja vahel elan üle ka.Kaaslase musi on tähtsam, kui see kõrvaline pisiasi, aga mulle ei meeldi! Saab mehe elu sellega natuke kergemaks muuta. Hinnaklass algab paarikümnest eurost ja lõppeb paarisaja euroga. LÕHNAKOMPLEKT Neid leiab igas hinnaklassis,igasuguste erinevate variantidena. Ei soovita kinkida, kui mehe maitses kindel pole, kurb kui kallis kingitus kuskile vedelema jääb. SOE ALUSPESU Oma kallimat peab soojas hoidma! Mehed tihti soojusele tähelepanu ei pööra. Minu noormees käib hõlmad laiali, mütsist, kinnastest ja sallist pole ta kuulnudki.  ELAMUS Elamuse kinkimine on meeletult hea idee! Sellest saab mälestuse ja ehk uue kogemusegi, mis elule särtsu lisab. K

Vintage Romance - Sleek lauvärvipalett

Romantilishõngulis nimega kaasnevad imelise pigmendiga kaunid värvid. Pakk minuni jõudis, siis imetlesin, katsetasin pigmenti.. Armusin. Ega ma veel lilla ja sinisega katsetada polegi julgenud.. Sinna kuldse kanti jäänud. Vahepeal üritasin miskit, aga kui nägin välja selline, et tänaval oleks keegi küsinud, kas mul on vägivaldne mees.. sain aru, et teine kord.. harjutan.

Küüned uues kuues

Ühel laupäeva õhtul üks naine postitas iluteenindajate gruppi, et pühapäevaks vabanes aeg. Silmagi pilgutamata panin aja kinni ja siis hakkasin vaatama pilte ta tehtud töödest.. :D Aga ma olen mina, teen ja siis mõtlen/uurin Tüütasin õhtul mehe surmani ära, et ta aitaks mõelda, millised värvid, kujundus. Meestel ikka nii tagasihoidlik maitse. Minu teine iseloomuomadus: Teen kõike vastupidi sellele, mis öeldakse. Ma võin küsida arvamust, tulemuseks ikka minu soov ja nägemus. Pühapäeval kupatasin ta Mahemarketisse, käisime teises poes ja viis mu ära. Ütles, et kui ilusana tagasi ei tule, siis koju ei saa. Järgi tuli ja koju sain ka, vot! Siis ta pidi elama kaks päeva üle selle, et mu küüned tal koguaeg näos on, et ta neid ikka vaataks! Jah, vahel mõtlen ise ka, kuidas ta mu üle elab ja mind kannatab, aga vot talub. Ma ei ole küll oma küüntega päris rahul, nuriseks küll ühe või teise asja kohta, aga kuna ta on tegelenud kõige sellega alla aasta, siis ma olen leplik. Kuskilt tu